Ремонт у день заявки
Від 15 хвилин до 24 годин залежно від поломки
Низькі ціни на ремонт
Орієнтовні ціни
можна знайти в прайслисті
Досвідчені майстри
Від 3 до 12 місяців гарантії – гарантійний документ
Тільки оригінальні запчастини
Якщо деталь вийшла з ладу, замінюємо її на нову
Рішення для обігріву будинку від польської компанії ТЕРМЕТ відрізняються надійністю та високою якістю, а також ізоляцією та системами безпеки з використанням найновіших технологічних рішень. Але зовнішні чинники, а також жорсткі умови експлуатації часто призводять до поломок. В таких випадках ремонт котла – оптимальний вихід із цієї непередбаченої ситуації.
Основні причини несправностей котлів Termet
- Апарат не запускається. Зазвичай це трапляється через несправності датчика горіння або його сполучних ланцюгів.
- Під час роботи з надр котла лунає незрозумілий шум. Причиною може стати повітря в контурі опалення, поломка вентилятора або накип на внутрішніх поверхнях теплообмінника.
- Відсутня чи слабка тяга. Винуватцем ситуації зазвичай є засмічення в димарі або несправність вентилятора, що видаляє відпрацьовані гази.
- Мала висота полум'я на пальнику. Найчастіше причиною стає недостатній тиск магістрального газу або поломка в системі подачі газу, а також несправність у самому пальнику.
- Низький тиск у контурі опалення. Причиною може стати як негерметичність контуру або теплообмінника, так і зовнішні причини.
Іноді причиною нестійкої роботи котла є неправильні налаштування параметрів приладу або випадкові скидання налаштувань через перепади напруги.
Професійна діагностика та усунення поломок
Ремонт газового обладнання можуть виконувати лише фахівці, які мають відповідний допуск, оскільки природний газ є вибухонебезпечним. Тому за будь-якої поломки слід звертатися до професіоналів.
Наші майстри пройшли навчання та отримали необхідні дозвільні документи на виконання всіх видів робіт. Тому викликаючи фахівців нашого сервіс-центру, ви можете бути впевнені в оперативному, а головне безпечному відновленні вашого опалювального обладнання.
Етапи діагностики
Виконання ремонту вдома у замовника має свої особливості. Тому для оперативного відновлення несправної техніки ми запровадили двоетапну діагностику несправностей.
Попередню діагностику виконує диспетчер, який оформляє заявку на виїзд. Для цього він використовує інформацію, отриману від клієнта: зовнішні прояви поломки, стан індикаторів, а також код помилки на дисплеї.
Використовуючи ці дані, майстер отримує на складі необхідні запчастини та комплектується потрібними діагностичними приладами та пристроями. Остаточну причину несправності він визначає після проведення повної діагностики вже дома на місці установки апарата.
Як проходить ремонт?
Після завершення діагностики майстер погоджує обсяг робіт та їхню вартість із замовником та розпочинає ремонт. Після завершення робіт спеціаліст сервіс-центру спільно з власником перевіряють працездатність котла у всіх режимах. Завершальний етап – розрахунок та оформлення гарантійних документів.
Оригінальні запчастини для котлів Termet
При ремонті ми використовуємо лише оригінальні комплектуючі, перелік яких схвалений виробником обладнання для заміни під час ремонту. Ми повністю впевнені, що котел прослужить максимально тривалий час без відмов встановлених деталей. Тому наш сервіс-центр надає тривалу реальну гарантію не тільки на роботи, а і на комплектуючі, що встановлені під час ремонту.
Поради щодо експлуатації для продовження терміну служби
Головне завдання при експлуатації котла – максимально вберегти його від впливу шкідливих зовнішніх факторів. Для цього ще при монтажі необхідно передбачити:
- надійне заземлення;
- стабілізатор напруги чи безперебійник;
- ефективну припливно-витяжну систему вентиляції у приміщенні котельні.
Також необхідно подбати про якість води, яка використовується як теплоносій, встановивши відповідну параметрам води систему підготовки. Крім цього, для захисту внутрішніх поверхонь теплообмінника від накипу можна використовувати магнітний сепаратор шламу або інший подібний прилад. Не слід на літо зливати теплоносій, оскільки корозію викликає не контакт металу з водою, а з повітрям. Своєю чергою важливим аспектом тривалої безремонтної експлуатації є регулярне щорічне обслуговування, яке мають проводити спеціалізовані організації.
Коди помилок газових котлів Termet
Рідко коли за зовнішніми проявами можна однозначно визначити несправність у сучасному газовому котлі, оскільки практично за будь-якої поломки важливого вузла, система самодіагностики може блокувати виконання підпрограми розпалювання пальника.
Для допомоги майстрам виробник передбачив систему самодіагностики, яка при виявленні аварійної ситуації, зупиняє роботу котла і виводить на дисплей так званий код помилки. Розшифрувавши значення цього сервісного повідомлення можна дізнатися, що призвело до відключення котла. Найбільш важливі коди представлені у таблиці.
Код сервісного повідомлення | Причина появи помилки | Можлива несправність |
E01 | Несправна система розпалювання; неправильно працює система контролю полум'я; недостатній тиск магістрального газу; несправний газовий клапан | |
E02 | Температура теплоносія у котлі перевищила 95° | Несправний циркуляційний насос; повітряна пробка у системі; теплообмінник засмічений накипом |
E03 | У димовому каналі відсутня тяга | Попадання сміття до димаря; скупчення конденсату в місцях згину коаксіальної труби; слабо функціонує вентилятор; порушений контакт у сполучній проводці між модулем, що управляє, та датчиками або вентилятором |
E04 | Порушено електричний ланцюг термодатчика опалювального контуру. | Дефект датчика; порушено контакт у роз'ємі або пошкоджено з'єднувальну проводку. |
E05 | Відсутня протока рідини в опалювальному контурі. | |
E06, E10 | Порушено електричний ланцюг термодатчика контуру ГВП. | Дефект датчика; порушено контакт у роз'ємі або пошкоджено з'єднувальну проводку |
E07 | Порушено режим роботи газового пальника | Поганий контакт в електричному ланцюзі газового клапана або електрода розпалювання; недостатня тяга у димовому каналі |
E08 | Неправильно працює перетворювач тиску опалювального контуру | Порушено циркуляцію теплоносія |
E09 | Неприпустимий тиск у контурі опалення | Проблеми з герметичністю контуру або з розширювальним бачком; не спрацьовує запобіжний клапан |
E11 | Проблеми із подачею електрики | Порушено контакт в електророзетці (на ввідному щитку) |
При пошкодженні електронної плати модуля управління можуть відображатися різні помилки. Тому, щоб переконатися, що дійсно виникла аварійна зупинка обладнання, необхідно перезавантажити електроніку котла, натиснувши кнопку перезавантаження (“Reset”).